Konstruktor
ArrowHelper(dir, origin, length, hex, headLength, headWidth )
Tulajdonságai
- Egy hengert és egy kúpot modellez, amely a megadott kiindulópontból (origin) adott irányba (dir) mutat. Ezek a paraméterek háromelemű vektor (Vector3) típusúak.
- megadhatjuk a nyíl hosszát (length), valamint színét hexadecimális formában (hex). Alapértékeik 1, illetve a sárga (0xffff00) szín.
- A szín paraméter utólag is módosítható!
- A fejet modellező kúp hosszát (headlength) és szélességét (headWidth) opcionálisan definiálhatjuk.
Használati példa
var dir = new THREE.Vector3( 1, 0, 0 );
var origin = new THREE.Vector3( 0, 5, 0 );
var length = 10;
var hex = 0xffff00;
var arrowHelper = new THREE.ArrowHelper( dir, origin, length, hex );
scene.add( arrowHelper );
Dokumentáció